Atıcılık Sporu İle Tanışmamız




Oğlum, diğer çoğu çocuk gibi bilgisayar ekranlarından silahlarla tanıştı.  Çok hoşlanmamama rağmen sadece konuşarak uyarmaya çalıştım.  Yasaklamaların pek işe yaramadığını biliyorum.  Yine de bir çözüm bulmaya çalışıyordum.  Aklıma atıcılık sporuna başlamak ve başlatmak geldi.  Böylelikle silahın ekranlarda olduğundan daha farklı olduğunu ve gerçeğin bir disiplin gerektirdiğini ona gösterebilmekti.

Önce kendim başladım.  Atıcılık lisansı yivsiz av tüfeği ruhsatı ardından oğlumu kulübe yazdırma ve antremanların başlaması.



İşin sonunda biraz da çaba ile birkaç yıl içerisinde yarışmalarda boy gösterebilecek ve silahın sadece spor yönünü görebilecek.  Gerçeğin oyunlarda olduğundan farklı olduğunu şu an bile anlamış görünüyor.  Silah ağır, sesli ve yıkıcı.  Onu tanımak, anlamak ve farkında olmak kanımca önemli.  Umarım yanılmamışımdır ve onun için keyifli ve anlamlı bir yolculuk olur.



Yorumlar

Popüler Yayınlar