Fotoğraf Ekipmanı ve Fuji Aşkı

Yıllarca Canon kullanan biri olarak retro görünümü çok hoşuma gittiği için Fuji XT-10 kamerayı satın alarak kullanmaya başladım.

Sizin de görebileceğiniz gibi çok yakışıklı bir kamera.  Onu kullanmaya başladıkça, lens keskinliği, işlemci kalitesi ve özellikle siyah beyaz performansı beni çok etkiledi.  Ucuz bir Leica zevki verdi bana. Aşağıda bazı fotoğrafları görebilirsiniz.



Ardından XPRO2'nin Türkiye'ye gelmesi ile asıl kamera olarak satın aldım.  XT-10 ise yedek kamera olacaktı.  XPRO2 gerçek bir sanat eseri bana göre.  Siyah beyaz performansı muhteşem.  Çektiğim fotoğrafları kişisel web sitemden görebilirsiniz.


Yeni bir kamera alacaksanız X_PRO2'yi incelemenizi tavsiye ederim.  Bunun yanında lens seçimi de önemli.  Ben çoğunlukla sabit odaklı lens tercih ediyorum.  Şu an 27mm f 2.8 ve 50mm f 2.0 lensleri 18-55 eşliğinde kullanmaktayım.   Düşük diyafram değerlerindeki bokeh performansı çok mutluluk verici.

Özellikle siyah beyaz çekmeyi sevdiğim için yeni Acros özelliği beni heyecanlandırıyor.  Aşağıda siteden alıntı açıklamayı görebilirsiniz, fakat denemek gibisi yok.

ACROS
X-Pro2 modeli “ACROS” adı verilen yeni bir siyah-beyaz kipi sunmaktadır. Çok yüksek başarımlı “X Pro” işlemci bu kipte, olağan siyah-beyaz kiplerinin çok üstünde olmasını sağlayan ve çok ince ayarlanmış ton değerleri basamaklarına, derin siyah tonlarına ve olağanüstü ayrıntı betimlemelerine imkan tanımaktadır. 






Yorumlar

Popüler Yayınlar